• سه شنبه ٢٤ مرداد ١٤٠٢-٠٨:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٣٣٠
نرگس معدنی پور

انتقام از پیوستگی اجتماعی

ملت شهیدپرور ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که در مواجهه با هرگونه تهدیدی متحد، یکپارچه و همدل می باشد چرا که این ملت؛ ملت امام حسین(ع) است. ایرانیان نشان داده اند که این کلام صرفا یک شعار نیست بلکه یک تفکر و اندیشه بوده که در کالبد آن ریشه دوانده است.
تکرار فاجعه تروریستی در حرم شاهچراغ که باعث شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمین حرم و زائران شد را باید نوعی انتقام از این پیوستگی اجتماعی دانست. این دست از حوادث، تلخ و دردناک است چراکه مردمی بی دفاع در تیررس تروریست ها قرار می گیرند و ناجوانمردانه خونشان بر زمین ریخته می شود.
حوادث تروریستی این پیام را برای ملت شریف ایران دارد که گروه‌های ددمنش کور دل، عاجز و ناتوان در برابر صلابت ملت ایران با خیانت به مردم و کشور و مجروح ساختن و به زمین ریختن خون انسان‌های پاک و بی‌گناه همواره در صدد هستند تا اعتقادات ملت را سست کرده و در مسیر تعالی و سعادت آنان خلل وارد نمایند، غافل از اینکه در جامعه ما خون شهیدان مایه بقاء نهضت و اتحاد و همبستگی بیشتر ملت ایران است. 
ضمن محکوم کردن این حادثه تلخ تروریستی، برای شهدای مظلوم شاهچراغ علو درجات و برای تمامی بازماندگان ایشان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.
 
نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: